سبد خرید
0

سبد خرید شما خالی است.

حساب کاربری

سوالات متداول

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود داره؟

شما می‏‌تونید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود داره.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏تونم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از گوشت خوب، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع بشم؟

ما در تمام مراحل سفارش کنار شما هستیم و تمام مراحل را به شما از طریق پیامک اطلاع میدیم.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

محصولات خریداری شده شما با پیک فروشگاه«گوشت خوب» درب منزل تحویل شما میشه. شما می‌تونید بسته محصولات خریداری شده رو پیش چشم پیک ما باز کنید و بعد از بررسی گوشت و در صورت رضایت از محصول سفارشتون روتحویل بگیرید. بسته گوشت نباید به داخل منزل برده بشه.

بازگردادن کالا به چه صورت انجام می‌شود؟

سفارشات شما به صورت رایگان به وسیله پیک موتوری و یا ماشین براتون ارسال میشه و شما خریدار گرامی هیچ‌گونه‌ هزینه‌ای بابت پیک پرداخت نمی‌کنید.

آیا برای ارسال سفارشات از گوشت تازه استفاده می‌شود؟

گوشت ما به صورت روزانه برحسب نیاز فروشگاه‌ها از کشتار دام‌های موجود در دامداری خود ما کشتار میشه. در واقع ما یه زنجیره تولید هستیم که با حذف واسطه سعی کردیم گوشتی با قیمت مناسب به دست شما برسانیم.

آیا برای خرید حتما نیاز به ایجاد حساب کاربری دارم؟

بله؛ برای خرید از سایت «گوشت خوب» باید محصول مورد نظرتون رو انتخاب و بعد به سبد خریدتون مراجعه کنید، در این قسمت اطلاعات درخواستی سایت رو وارد کنید و منتظر دریافت پیامک باشید تا کد تایید برای شما ارسال بشه.حالا شما توی سایت«گوشت خوب» ثبت نام شدید و با هر بار مراجعه می‌تونید به راحتی خریدتون رو انجام بدید.

مبلغ سفارشم را چگونه می توانم پرداخت کنم؟

شما بعد از ثبت سفارشتون هزینه رو به صورت نقدی درب منزل از طریق دستگاه پز (کارتخوان) پرداخت می‌کنید.

پس از ثبت سفارشم چقد طول می کشد سفارش به دستم برسد؟

بعد از ثبت سفارش و دریافت پیامک، بین 30 دقیقه تا 2 ساعت سفارش شما به دست شما میرسه.

چگونه می توانم از وزن درست گوشت مطلع شوم؟

سیستم توزین ما به صورت الکترونیکی انجام میشه و همه دستگاه‌های ما استاندارد توزین دارند؛ همچنین وزن بسته بندی از وزن گوشت مجزا شده و وزن بسته بندی روی هزینه گوشت حساب نمیشه.

ارسال گوشت به شهرستان را دارید؟

خیر؛ فعلا انواع گوشت فقط در شهر همدان به صورت آنلاین عرضه میشه.
مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول